Гарантія, повернення, обмін

Шановні покупці! У випадку, якщо з яких-небудь причин вам не підійшла наша продукція, ви можете зробити її повернення. Дана процедура можлива протягом 14 днів з моменту придбання. Магазин “Вагонкапол” здійснює повернення продукції відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”.

Умови повернення товару

  • Ви не експлуатували покупку.
  • Пломби, ярлики знаходяться в збереженому стані.
  • Відсутні порушення цілісності упаковки, весь комплект збережений в цілості.
  • Присутній чек про оплату.
  • Придбаний вами товар не входить до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежене рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172).

Повернення протягом гарантійного строку

Якщо вам необхідно повернути покупку в період терміну гарантії від виробника, повинні бути дотримані певні умови:

  1. Збережена цілісність комплекту.
  2. Присутній чек.

Повернення покупки від фізичної або юридичної особи

Фізична або юридична особа може повернути покупку в дистанційному режимі за допомогою транспортної компанії “Нова пошта” або в одному з центрів обслуговування покупців.

Документи, необхідні для повернення фізичною особою

Щоб повернути покупку з магазину “Vagonkapol”, потрібно мати на руках даний перелік документів:

  • Копію видаткової накладної.
  • Сам товар, який підлягає поверненню.
  • Лист на повернення коштів, надрукований на бланку фірми. Обов'язкова наявність круглої печатки з номером реєстрації. 

Накладна повинна включати в себе дані про компанію, що повертає покупку, реквізити фірми, відомості про те, якою особою здійснюється повернення. Вартість товару та його номенклатура повинні збігатися з даними видаткової накладної. Зворотний лист обов'язково має бути складено на бланку фірми за єдиним зразком, наявність круглої печатки обов'язкова. 

Обмін

“Вагонкапол” може обміняти товари, куплені на сайті, протягом 14 днів з моменту придбання. Обмін провадиться відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”. У разі обміну товару плата  за доставку здійснюється за рахунок покупця

Умови обміну

  1. Документ, що свідчить про придбання товару.
  2. Комплектація повністю збережена.
  3. Упаковка не порушена.
  4. Покупка не була в експлуатації.
  5. Маркування і позначення виробника не пошкоджені.

Коли обмін не можливий?

  • Товар перебував в експлуатації.
  • Купівля має пошкодження або зміни.
  • Пройшло більше 14 днів з моменту покупки.

 

Товари, виготовлені за індивідуальним замовленням поверненню та обміну НЕ підлягають!

Перелік товарів, обмін і повернення яких НЕ можливий:

  • двері, дверні полотна, дверні коробки, виготовлені за індивідуальним замовленням клієнта;
  • вікна, виготовлені за індивідуальним замовленням;
  • пиломатеріали, погонажні вироби (плінтус, лиштва) нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником);
  • лазні - бочки, купелі, офуро виготовлені за індивідуальним замовленням клієнта.

  Винятком є ​​заводський брак.